آدرس : تهران ، سعادت آباد، خیابان شهید حق طلب غربی (۲۶ غربی)، پلاک ۴۹

2 تیر 1405

دعوت صبانور از همکاران برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، روابط عمومی این شرکت با صدور پیامی، از همه همکاران گرامی دعوت کرد با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، در بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقویت وحدت و انسجام ملی مشارکت کنند.

در همین راستا همزمان با فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از همه همکاران گرامی دعوت می شود با حضور فعال و مسئولانه خود در راهپیمایی این روز تاریخی، بار دیگر پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، وحدت ملی و همبستگی اجتماعی را به نمایش بگذارند.

حضور خانواده بزرگ صبانور در این مراسم ملی، جلوه‌ای از تعهد اجتماعی، همدلی و همراهی جامعه تولید و صنعت با ملت بزرگ ایران است و می‌تواند نقش مؤثری در تقویت روحیه امید، همبستگی و اقتدار ملی ایفا کند.

همچنین از همکاران محترمی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، در صورت تمایل درخواست می‌شود تصاویری از حضور خود را تهیه کرده و جهت انعکاس فعالیت‌ها و مشارکت همکاران، از طریق پیام‌رسان «ایتا» به شماره روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور ارسال کنند.